HTML

LMP Vas Megye

Információ, jelentkezés tagnak, segítőnek: vas@lehetmas.hu

Csatlakozz Facebook oldalunkhoz!

Bemutatkozik Gergácz Ildikó az LMP vasi 4-es evk képviselőjelöltje

2010.03.16. 08:37 szepujvilag

Miként függ össze az óvodapedagógia, egy vállalkozás felépítése és a környezettudatos életmód terjesztése?
Egyik a másikra épült életemben, míg eljutottam a Lehet Más a Politikáig…

Sopronban nőttem fel, szülővárosomban végeztem közép és felsőfokú tanulmányaimat. Hosszú évek óta Sárváron élek.
1981-től óvodapedagógusként dolgoztam Szombathelyen, emellett a Vas Megyei Pedagógiai Intézet szaktanácsadója voltam.  Meghatározó évek voltak ezek a számomra. Foglalkoztam mélyszegénységben élő, fogyatékos, lelkileg sérült gyermekekkel, részt vettem  új irányzatok, alternatív pedagógiai módszerek kidolgozásában. A gyermekvédelem továbbra is szívügyem, kisebb feladatokat vállalok az UNICEF Magyar Bizottságának önkénteseként.
Több mint tíz éve költöztem Sárvárra, a lakóhely-változtatás miatt életemet új alapokra kellett helyeznem, jelenleg egy sárvári vállalkozás, ügyvezetőjeként tevékenykedem.
Sárvár az otthonom!
2007-től önkéntes társadalmi tevékenységemet egy önszerveződő helyi közösség létrehozásában fejtettem ki: alapítótagja és két évig elnöke voltam egy helyi környezetvédő és természetbarát egyesületnek..
Környezetvédőként, ismerkedtem meg a Lehet Más a Politika értékrendjével.
2008  novemberétől,  a Vas Megyei és a Sárvári Szervezet alapítójaként, koordinátoraként segítem az ökopárt működését.
Az  LMP a jövő nemzedékek érdekében fejti ki környezet- és természetvédelmi tevékenységét, azonban több, mint egy környezetvédő párt: társadalmi igazságosságot, politikai változást és valódi részvételt kínál minden mérsékelt szavazónak
A Vas megyei 4-es körzet jelöltjeként ezekhez az értékekhez, célokhoz, az ökopárt programjához kérem az Ön bizalmát, támogatását is, hogy közösen tudjunk tenni egy jobb, élhetőbb, becsületesebb és fenntarthatóbb Magyarországért, ezen bellül lakókörnyezetünkért.
Az LMP célja, hogy aktív társadalmi részvétellel, társadalmi összefogással  valósítsa meg programját, ezért várom az Ön javaslatait is!
Telefon: 06 95 520 300
Gyűjtőhely: LMP Sárvári Iroda, 9600 Sárvár, Széchenyi u. 17.
 
 
 
Hogy töltse ki ajánlószelvényét?
Mely települések tartoznak a vasi 4-es egyéni választókerületbe?

Szólj hozzá!

Címkék: sárvár lehet más a politika lmp gergácz ildikó

A bejegyzés trackback címe:

https://lmpvas.blog.hu/api/trackback/id/tr681843154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása